loading...

خبر نویس

بازدید : 30
يکشنبه 20 اسفند 1402 زمان : 12:08 قبل از ظهر

فعال سازی قالب وودمارت با افزونه WPBakery

اپلیکیشن ووکامرسی وودمارت خدمتتان ارائه گردیده است. نکته : افزونه هایی معرفی شده فوق با اپلیکیشن همراه با اپ نمی باشد و در صورت نیاز باید مجزا تهیه شود. وودمارت یک قالب فروشگاهی وردپرس حرفه ای با امکانات فوق العاده است. در دوره آموزش قالب وودمارت شما یاد میگیرید چگونه یک صفحه محصول فوق العاده زیبا و جذاب دقیقاً مشابه دیجی کالا طراحی کنید که البته این نمونه فقط یک نمونه ساده است و با آموزش های داده شده شما می توانید با کمی زمان گذاشتن صفحه محصولات فوق العاده جذاب تر و کاملتری طراحی کنید. آموزش قالب وودمارت بصورت رایگان و ویدئویی، کاملترین دوره آموزش وودمارت در سطح وب با این دوره می توانید سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید. الگو صفحه مراجعه کنید و توی این بخش یک الگو ایجاد کنید که در این صورت اون رو با المنتور ویرایش می کنید و به المان های افزونه DHWC elementor دسترسی دارید،حالا اینجا هر طرحی که مدنظرتون هست رو طراحی کنید و می توی قالب های المنتور اون رو ذخیره می کنید که بعدش میتونید هرجای سایت که نیاز دارید اون الگو رو استفاده کنید.

ترجیحا قالب مورد استفاده رقبای مستقیمتان نباشد. حال که در مورد کدهای لازم برای گرد کردن گوشه های باکس های محصولات اطلاعات کاملی به دست آوردیم این پرسش پیش می آید که این کدها را می بایست در کجا قرار دهیم تا این کار انجام شده و گوشه های باکس ها به صورت گرد شده دربیاید؟ این گزارشات نشان میدهد که اغلب کاربران خریدهای اینترنتی شان را با موبایل انجام میدهند و اگر شما سایت غیر واکنشگرا و صرفا مناسب برای دسکتاپ طراحی کنید، با دست خودتان عمده مشتریان احتمالی را از سایتتان فراری دادهاید. بنابراین در این بخش تنها به برخی نکات که در طراحی سایت فروشگاهی بایستی به آن ها توجه کنید، اشاره میکنیم. مقدار این گرد کردن گوشه ها کاملا به شما و نیاز سایتتان وابسته است و شما می توانید آن را کم و زیاد کنید. یکی از ویژگی های خوب قالب woodmart داشتن صفحات اضافی است که از این صفحات برای داشتن امکانات متعدد در سایت خود می توانید استفاده کنید،صفحاتی شامل در دست تعمیر،صفحه فرود و دیگر صفحات کاربری که این صفحات

چندمنظوره باشند تا برای سئو نیز بتوانید از سایر بخشها استفاده کنید. اسلایدر مورد نظر را برای ویرایش باز کنید. با توجه به این که ما کل باکس را لازم داریم و قسمت حاشیه های سبز را به رنگ سفید می خواهیم تکه کد دیگری که مربوط به کلاس مورد نظر است را هم برداشته و در بخش custom CSS کپی می کنیم. ما برای آموزش شما نحوه اعمال آن در المنتور را در این اینجا بیان می کنیم و از سایر روش ها چشم پوشی خواهیم کرد. فونت عنوان : برای عناصر عنوان مانند H1 ، H2 ، عنصر WPBakery “عنوان بخش” ما و غیره استفاده می شود. طراحان این قالب با استفاده تکنولوژی Ajax نحوه خرید را به گونه ای کرده اند که کاربر در صفحه محصول بدون رفرش صفحه محصول خود خرید نمایند. علاوه بر آنها می توانید دکمه مقابسه و علاقه مندی های محصولات را فعال کنید و تنظیمات مختلفی از جمله: صفحه مقایسه و علاقه مندی، انتخاب زمینهها برای جدول مقایسه و… نکته: در روش دوم تغییر فونت وودمارت بدون نیاز به جستجو به 100 فونت فارسی استاندارد وب دسترسی خواهید داشت که با یک کلیک می توانید آن ها را در سایت فعال کنید.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید با نوشتن کلمه موبایل، محصولاتی که مربوط به این کلمه هستند نمایش داده شده و مشتری می تواند از بین آن ها محصول مورد نظرش را انتخاب کند. و با ارائه هر نوع قالب وردپرس و محصول بی کیفیتی ، کیفیت کار خود را پایین نیاورد و صرفا به انتشار محصولاتی بپردازد که رضایت و لذت کاربر را به همراه داشته باشد. به لذت بخشترین مرحله پس از طراحی فروشگاه اینترنتی رسیدیم! خب باید به شما تبریک بگوییم، شما با آخرین مرحله از طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس نیز آشنا شدید. اما امکانات مورد نیاز یک فروشگاه آنلاین در مرحله دوم باید مورد توجه قرار گیرد. برخی کاربران در مورد جایگزین قالب وودمارت در آموزش ها سوال می کنند و به دنبال یک قالب مشابه WoodMart هستند. تب پیشرفته را انتخاب کرده و وارد آن می شویم.

برای ایجاد و اقدام به فروش محصولات مجازی در ووکامرس کافی است از همان راه معمول اضافه کردن محصول وارد شوید. این دو افزونه صفحه ساز دست شما را برای مانور بیشتر بر روی محصول باز می کند تا بتوانید خودتان انتخاب کنید. در صفحه دانلود قالب وودمارت در وردپرس باران تفاوت بین دانلود رایگان و نسخه پولی توضیح داده شده است. سپس افزونهی نرمافزار فروشگاه اینترنتی ووکامرس را از مخزن وردپرس دانلود و فعال کنید. به طور مثال فروشگاه اینترنتی کمیاب در زمینه فروش دوربین و تجهیزات عکاسی فعالیت میکند و Cam ابتدای کلمه Camera به خوبی ارتباط موضوعی را نشان میدهد. مگر این که دقیقاً بدانید پسوند موردنظر دقیقا برای موضوع فعالیت شماست. چه هاستی برای ساخت سایت فروشگاهی در وردپرس مناسب است؟ جلسه 5 با عنوان فارسی ساز وودمارت به وردپرس باران اضافه شد. در این بخش با نحوه راه اندازی سایت فروشگاهی در وردپرس آشنا میشوید و خواهید خواند که چطور بهترین و پرکاربردترین هاست و دامنه را انتخاب کنید.

https://hamyareweb.co/earn-money-from-woodmart-online-store/

http://gg.gg/195ee4

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
من یک خبر نویس و عاشق خبر هستم و هر روز برای شما خبر های دست اول دارم.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 1899
  • بازدید سال : 6901
  • بازدید کلی : 45889
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی