loading...

خبر نویس

بازدید : 2372
دوشنبه 14 شهريور 1401 زمان : 6:50 بعد از ظهر

در جلسه 31 از دوره آموزش وردپرس WordPress به مبحث مهم افزایش بازدید سایت می پردازیم. طراحان برای ارتقا و افزایش بازدید کار های خود، هر چند وقت یکبار اقدام به انتشار رایگان قالب های خود می کنند. WordPress Download Manager هر آنچه که وعده داده است را ارائه می دهد. حالا وارد پوشه ای که فایل های وردپرسی خود را به آن انتقال داده اید می شوید،پس از باز کردن آموزش کار با وردپرس فارسی فایل wp-config-sample.php مقادیر زیر را تغییر می دهید. برای نصب وردپرس ابتدا باید فایل ZIP آن را از وبسایت وردپرس دانلود کنید. حالا باید نام پایگاه داده، نام کاربری و رمز عبور را به ترتیب در فیلدهای زیر وارد کنید و بعد دکمه CREATE DATABASE را بزنید. در صفحۀ بعدی، روی CREATE FTP ACCOUNT کلیک کنید. 1. create new translation سپس زبان فارسی را انتخاب کنید.

راست چین نمودن به معنی بومی کردن یک قالب غیر فارسی به یک قالب فارسی است. بدون شک حفظ کردن چنین رمزی کار دشواری است. مطالعه این آموزش به شما در آماده کردن سریعتر و بدون اشکال قالب وردپرس کمک بزرگی خواهد کرد. برای اضافه کردن یک دانلود جدید در پیشخوان وردپرس به مسیر Downloads » Add New بروید. بعداز انجام این مراحل بر روی دکمه Add Record کلیلک کنید. آموزش کار با وردپرس رایگان از شما ممنونم که کمک می کنید دیگران هم به اهدافشون برسند. ۱-ترجمه: هم رابط کاربری در پیشخوان که شامل تنظیمات پوسته و افزونه های اختصاصی است و هم ظاهر پوسته که شامل منو، تصاویر و نوشته ها همگی فارسی شوند. الان میخوام وردپرس فارسی رو نصب کنم. خیلی خب به هر حال هر سیستمی یک سری معایب را به همراه خود دارد وردپرس هم همینطور است و یک سری معایب دارد که قبل دانلود وردپرس فارسی بهتر است که با آنها آشنا شوید و بعد به دانلود وردپرس و سپس به نصب آن بپردازید.

در این بخش از آموزش فارسی سازی قالب به هر دو روش گذری می اندازیم. باید به سراغ راست چین کردن قالب رفت. سپس کاری که باید انجام بدهید این است که، کدهای مورد نظر را داخل فایل rtl.css از حالت چپ به راست تغییر بدهید. در واقع با استفاده از کدهای بالا می خواهیم کلیه عناصری که چینش چپ دارند را به سمت راست تغییر دهیم. نکته: در تاریخ 21 سپتامبر2020 تمام نسخه های غیرقانونی قالب جنه با پیغام صفحه سیاه روبرو شدند، تنها فایل سالم در حال حاضر نسخه 5.0.7 و نسخه های بعد از آن هست که در تلگرام و سایت قرار گرفته . بعد از اینکه دوستان آموزش کار با وردپرس ادامه مطلب شرکت کننده خودشان را معرفی کردند نوبت به ارائه آقای مهدی رضایی (طراح وتوسعه دهنده وب) با موضوع: توسعه دهنده بهتری برای وردپرس باشیم رسید . آیکونی با عنوان Update در نوار بالای نرم افزار مشاهده می کنید.

در صفحه دانلود اگر شما کمی صفحهرا به پایین اسکرول کنید میتوانید دکمه دانلود وردپرس را مشاهده کنید با کلیک بر روی این دکمه آخرین نسخه وردپرس در دسترس شما قرار میگیرد، در ضمن توجه داشته باشید که وردپرس حجم زیادی ندارد و سریعا در سیستم شما دانلود خواهد شد. WordPress وردپرس یکی از بهترین و برترین سرویس ارائه وبلاگ و راه اندازی سایت می باشد.اکثریت سایت های بزرگ بر پایه وردپرس طراحی شده اند و کاربران زیادی از سرویس وردپرس استفاده میکنند.امروزه برای مدیریت پست ها ،مطالب جدید، ویراش پست ها و مدیریت نظرات اپلیکیشن وردپرس برای اندروید نیز در دسترس شماست تا سایت خود را در تلفن اندرویدی خود مدیریت نمایید.این برنامه همانند یک وردپرس تحت وب ویرایش گر زیبا و عریض را در خود جای داده است.پیشنهاد میکنیم که اگر شما هم سایت بر پایه وردپرس دارید حتما این اپلیکیشن رسمی را دانلود نمایید.

مدیریت داشته باشید. این افزونه ها تحت عنوان افزونه کاربردی و پروفایل در دسترس کاربران قرار گرفته اند. سوالی که بسیاری از کاربران در ابتدای کار با وردپرس با آن مواجه می شوند این است که دانلود وردپرس فارسی یا انگلیسی چه فرقی دارند. با انجام این مراحل هاست دانلود شما به هاست اصلی متصل میشود و میتوانید لینکها را در اختیار کاربران خود قرار دهید. 💡 پیشنهاد کار با وردپرس فارسی میکنم اگر میخواهید نصب وردپرس را در یک فضای شخصی تمرین کنید، با مقاله آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست شروع کنید و بعد این مقاله را بخوانید. هاست وردپرسی ایران سرور برای استفاده کامل و راحت از امکانات شگفتاانگیز وردپرس طراحی شده تا بتوانید با سرعتی برقآسا سایتتان را بارگذاری کنید. با استفاده از آن می توانید کدها و موقعیت عناصر داخل صفحه را بررسی کنید.

https://www.hostinger.com/tutorials/learn-wordpress

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
من یک خبر نویس و عاشق خبر هستم و هر روز برای شما خبر های دست اول دارم.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 218
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 2078
  • بازدید سال : 7080
  • بازدید کلی : 46068
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی